Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image

Media Future Week | September 27, 2021

Scroll to top

Top

Op zoek naar het digitale knooppunt van MFW

Tijdens de Media Future Week ontstaat er van alles. Naast nieuwe interacties, contacten en methodieken wordt er ook nieuwe kennis gecreëerd. Het blijkt een uitdaging om deze kennis op een laagdrempelige manier op te slaan en te delen. Het is een uitdagende klus om tot een goed systeem te komen, daarom vragen we oud-deelnemers om mee te denken en mee te werken aan een ctrl-s systeem voor MFW12. De opdracht: ontwikkel het digitale (kennis) knooppunt van de #MFW12 en geef advies over de wijze waarop dit knooppunt wordt ingezet voor, tijdens en na de week.

Vraag

De #MFW12 vindt plaats van 7 tot en met 10 mei in Almere. Het is een uitdagende klus om tot een goed systeem te komen. Hier kunnen we de ideeën, inzichten en technische kennis van oud-deelnemers goed bij gebruiken.Maar de beloning is daarom ook niet te min:2 fulltime plaatsen of 1000 euro fee

Opdracht

Ontwikkel het digitale (kennis) knooppunt van de #MFW12 en geef advies over de wijze waarop dit knooppunt wordt ingezet voor, tijdens en na de week.

Het systeem is informatief maar is tevens congruent aan het creative proces van de week. Het platform wordt voor en na, maar vooral tijdens de Media Future Week gebruikt. Vanaf dit platform kun je foto’s bekijken, video’s afspelen, tweets lezen, kennis opdoen, teams en teamleden onderscheiden, reageren, nieuwe content delen etcetera. Het is mogelijk om hier bestaande platformen voor te gebruiken, mits de wijze waarop mee gewerkt wordt maar intuïtief is.

Eisen:

  • Het systeem kan kennis borgen (of maakt gebruik van bestaande platformen om kennis te borgen / op te slaan)
  • Het knooppunt deelt (tussentijdse) resultaten en/of opbrengsten
  • Binnen het knooppunt is de content filterbaar en vindbaar
  • Het systeem nodigt uit tot deling van het creatieve proces
  • Het werkt

Resultaat

Als resultaat lever je  het digitale knooppunt van #MFW12 op. De deadline is hiervoor vrijdag 27 april a.s. De week daaropvolgend ben je beschikbaar voor eventuele aanpassingen.

Beloning

Er zijn twee beloningsmogelijkheden waaruit je kan kiezen:

Deelname aan de #MFW12 voor maximaal 2 personen (inclusief overnachting en full-time plaatsen in de teams t.w.v. 2000 euro)

of

Fee van 1000 euro voor het op te leveren product

Je kunt alleen deelnemen aan deze opdracht als je daadwerkelijk deelnemer bent geweest op de Media Future Week 2011.

Gunning

Als je van deze kans gebruik wilt maken stuur je uiterlijk 16 april per email de volgende punten naar manon@studiovandersar.nl

  • een persoonlijke motivatie; waarom ben jij (of zijn jullie) onze partner(s) in crime?
  • gewenste aanpak; hoe wil jij (of willen jullie) deze uitdaging aanpakken?
  • concept oplossing; wat heb je in gedachte of waar denken jullie aan?

Zet deze drie punten in drie alinea’s uiteen. Deze worden gebruikt voor de gunning van de opdracht. De opdracht mag door meerdere personen* worden uitgevoerd, maar dat hoeft niet.

Op dinsdag 17 april ontvang je de uitslag.

*let op: er zijn maar 2 fulltime plaatsen beschikbaar voor de Media Future Week!

Voor vragen en/of opmerkingen kun je ons bereiken op:

Manon Mostert – van der Sar
manon@studiovandersar.nl

Willemijn Phielix
hallo@metphielix.nl